منتدى اجمد مزيكا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اجمد مزيكا

الرئيسيةتم نقل المنتدىالتسجيلأحدث الصوردخول

حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور

كاتب الموضوعرسالة
cApTiN:HiMaA
عضو ملكى
عضو ملكى
cApTiN:HiMaA

ذكر
اعلام الدول : حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور Male_e10
الهواية : حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور Swimmi10
الوصف : حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور 930695004

حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور Empty
مُساهمةموضوع: حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور   حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور Emptyالسبت أغسطس 30, 2008 4:40 am

[left][center][size=18]

حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور 328965493

بسم اللة الرحمن الرحيم
::::::::::::::::::::::::::::::::

مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة
وانا واحد من الجمهوور دة وبحب تامر جدا بس بعد ما وقع فى ايديى الفيديو دة
بصراحة مبقيدش بصدق تامر بصراحة هو معملش حاجة بس صحابة والشلة اللى ماشى معاهم مينفعش يمشى معاهم وهتعرفوا لية من الفيديو

حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور 837660948

انا عارف انى هتشتم كتير وهيقولوا انى ديابى وعايز اشوة صورة تامر ادام جمهورة
بالعكس انا عايز تامر يبقى خليفة عمرو دياب وعاوزة يكون قد المسئولية

حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور 837660948

قولت افكرة بكلام قالة من خلال اغنية عملها اسمها "" انا مش عارف اتغير ""
ودة اللى هتشوفوة فى الفيديو

ويارب الرسالة توصل لتامر علشان احنا بنحبة جدا ولازم كلنا نقلة
( ابعد عنهم يا تامر )

ودى صورة من الفيديو

حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور 773588686

حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور 113485077

حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس  مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور 180403134

[size]

حصرياااا جدااا على اجمــــــــ مزيكا ـــــــــد و بس مجرد رسالة وليست فضيحة ل (( تامر حسنى)) من جمهوووووووورة :: فيديو وصور
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-